Caroline Danielsson

Jag har stulit av Weronica!

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Caroline
Smeknamn: Carro
Låt som när du är ledsen sörjer till? Låt, jag har en hel playlist
Beroende av: Det är väll cigaretter då antar jag
Vem behöver du mest just nu: Åh jag saknar min mamma faktiskt
Vad tror folk om dig? Att jag e en bitch
Stämmer det?  Haha nej. Kanske folk missförstår min humor.
Vad får du oftast komplimanger för? Hm, helheten tror ja ;)
Hur imponerar man på dig? Stå för det DU tycker
Brukar du skratta för dig själv? Ja typ jämt

Var bor du? Lidköping
Trivs du där: Ja det gör jag
Äger du några converse: Nej
Sprit, cider, vin eller öl: Cider/Sprit
Brukar du bli för full: Nja inte så ofta längre
Vad har du för mobil operatör: Telenor
Är du allergisk mot något: Nej
Nästa mål i ditt liv: Utomlandsresa :)
Hur svarar du i mobilen: Hallå
Vem ringde du senast? Nadia
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Igår och Lexii
Antal timmar sömn inatt: 9
Sov du ensam: Ja tills henke kom hem
Brukar du komma i tid: Försöker i alla fall
När mår du bra: När jag är med nära och kära

När blev du fotad senast: Här om dagen säkert 
Hur känner du dig nu: Lite halv seg men bra
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och Vit
Vad tycker du om fötter: Ja det är ju fötter
Vad saknar du: En miljon
Hade du en bra kväll igår: Haha ja den va sjukt kul
Favorit dryck på morgonen: Kaffe
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: 03:30
Är du blyg? Nej oftast inte.
Sysslar du med någon idrott: Haha nej
Vill du hellre ha mail än brev: Nej brev är personligare, fick ett av Carro en gång blev super glad ;) Tack..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej jag tror att kärlek är något som växer fram.



 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: r*nka
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är dugligt ;)
Är du bortskämd: Absolute inte
Vad gör du i morgon: Jobbar
Vad är det värsta du vet? Lögner
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte den blekaste 
Vad behöver du just nu? Pengar
Vad längtar du till: Det ska ni få reda på senare
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolute
Vad använder du för shampoo? Joico K-pak
Hur gammal är du: 21



Om fem månader:
Börjar den roligaste sommaren någonsin
Du samlar på:  Inte nått
Gröna eller röda äppeln: Gröna, helst inga
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Nadia
Gillar du golf: Ah mini-golf e kul :) 
Vilken tid gick du upp idag: 13:30
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Nej
Vad ska du göra ikväll: Vet ej..
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: Ett tag sen
Laddar du ner musik och film från Internet: Hm, a
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och handla kläder och prylar för ALLT!

Bär du glasögon eller linser:
Ja, ibland



Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Alldels för sent
Har du piercing: Ja
Vill du gifta dig: Ja!
Vill du ha barn: Ja!
Solar du ofta: Öh ja periodvis
Är du bra på att laga mat: Mästerkock
Är du flygrädd: Lite grann
Hur vig är du: Inte så himla
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Magnum 
Tror du på ett liv efter döden: Nej men jag hoppas!

  
Tycker du om sushi: Fy fan
Vad äter du helst när du ser på film: Chips & Godis
Har du tandläkarskräck: Ja det kan man lugnt säga 
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Natt-uggla
Vilken ögonfärg har du: Gott å blandat
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det har väll hänt
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Ja
Hur ofta tränar/motionerar du: Typ 3-4 dagar i veckan
Senaste låt du hörde: Pink-pleas dont leave me
Vad gör du på helgerna: Party!








Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback