Caroline Danielsson

YesterDay

Det hela började med att jag och Malin ville se hur vi såg ut om vi skulle spruta in nått i överläppen.. Haha, Ja dom första bilderna är vårat försök till det.. Vi la in papper under överläppen, För jag kom ihåg att jag sett på topmodel att man skulle göra så, haha! Så vad tycker ni, blev jag och Malin tjusiga(re) jag tror nog jag skippar ankläppen i alla fall ! :)





Efter det hittade vi dom roligaste inställningarna på webcamen! Haha så mycket som jag skrattade igår har jag inte skrattat på evigheter! Sjukt kul :) Ja ni ser ju själva!








Alltså det kanske bara är min humor, men hur sjukt kul ser vi inte ut eller, som en blanding mellan SouthPark snubbarna och rumpnissarna i Ronja Rövardotter :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback