Caroline Danielsson

Tvångstankar

Va inne på min kära vän Malins blogg..
Hon nämnde ordet tvångstankar, så jag
tänkte stjäla den idén lite grann.
Här listar jag mina allra löjligaste, hehe.
  • Måste trycka på alla lampknappar i en trappuppgång
  • Måste blåsa på varje cigg innan jag tänder den
  • Kan aldrig dricka upp ett helt glas vatten, utan häller alltid ut det sista och fyller på
  • 8 av 10 ggr när jag sätter i nyckeln i låset blir jag så nödig att jag nästan kissar ner mig
  • Var enda gång jag är ute sent och kommer hem känner jag att någon förföljer mig och får panik precis innan jag satt i nyckeln i dörren

Haha det är ju sjukt vilka psyka saker man har för sig.
Finns säkert massa massa mer som jag inte kommer på nu!
Vad har ni för tvångstankar?




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback