Caroline Danielsson

Sverige känns inte längre lika kul

Efter våran super semester har man ingen lust att bo kvar i detta kalla land.. Ush och fy, just nu är det 15 minus ute och jag drar mig för att gå utanför dörren.. I morgon börjar verkligheten igen då jag jobbar första gången efter semestern !!! SUCK!!!

Jaja nog om det, ska i alla fall bege mig utåt nu i kylan och vandra bort till studion där Henke och Claes befinner sig. Dom håller på att spela in en låt till nya plattan.. En grymt bra låt... Ni kommer älska den.. Haha eller ja i alla fall ni Scotts fans ! Så eftersom han bad mig komma förbi och jag är den snälla flickvän jag är så trottsar jag isen och går ut...


PS: vet ni att jag gjorde vinterns första vurpa förut! Haha låg å krälade en stund i snön innan jag reste mig upp igen och började åma och tycka synd om mig själv.. HAHA.. DS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback