Caroline Danielsson

Min början på dagen

Min start på dagen. Kaffe, ostfralla och en Cosmo :)

Nu ska jag alldells strax va framma i Skövde..Känns som jag precis åkte ur Skara men :S  Det va inget kul alls att sitta på en buss idag kännde jag.. Uttråkad som tusan... Haha vet ni vad? Henke sa igår att han skulle göra vad som helst för att slippa gå upp halv 8 på morgonen och köra mig till bussen.. Tvär som jag kan bli sa jag att, nehe då får jag väll gå i snöstormsblasket då, hehe.. Då kom han på den brilljanta idén att jag skulle ta taxi. Så det gjorde jag.. Jag åkte verkligen taxi till resecentrum... Illa ;) Men hade ingen vidare lust att gå genom hela stan i detta väder..

 

Ne nu ni mina vänner ska jag stänga ner datan,

förhoppningsvis ska jag ju vara framme nu:)

 

Kaffe, fralla, Cosmo

Snögg!!? not




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback