Caroline Danielsson

I feel so sick

Så så himmla typiskt.. Orkar inte ens skriva igentligen,
Har sovit från och till hela kvällen.. Jag har gått och
blivit sjuk! Har kännt mig mig halv krasslig ett tag och idag
kom det.. Jag mår illa och känner mig bara allmänt svag i hela
kroppen.. Jag mår PYTON! Ska jobba imorgon med igentligen
men tyvär tror jag inte det blir så.. Typiskt bara för det är
söndag, då man tjänar som bäst! Finns ju inget att göra
åt saken.. Hoppas på att få somna på riktigt nu och vakna
och som ett under få känna mig frisk som en lärka...Troligt.
God natt mina vänner, håll tummarna för mig nu, För jag
hatar att vara sjuk. Ush!

(just det ja, som om att jag är sjuk inte skulle vara nog; förut när jag skulle försöka fixa mig nått att äta, brände jag mig som f*n på stekpannan.. Hela pekfingret värker, jätte skönt, verkligen)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback