Caroline Danielsson

Hemma

Stannade hemma från jobbet. Min kropp är helt slut. Jag känner mig bara så konstig så fort jag rör mig! Har mest legat i sängen hela dagen och försökt kurera mig! Nu har jag precis tagit en dusch i hopp om att det skulle hjälpa.. Det gjorde det inte. blev bara värre! Ush och fy.. Ska försöka mig på att äta lite om en stund igen.. Hade ingen matlust när jag var uppe en sväng i morse! Men ska jag se det hela från den ljusa sidan så har ju henke kommit hem och ska ta hand om mig.. Haha troligt, han är livrädd för att jag ska smitta han och det förstår jag :D Ne vi får se om vi hörs lite senare! För nu ska jag nog vila lite igen.. P&K



Anonym

2011-01-04 / 23:07:14
BLOGG: http://insuperable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback