Caroline Danielsson

Egypten - hurghada

Vi har haft en underbar vecka i Egypten! Det är så mycket man skulle vilja skriva men jag ska försöka dra det snabbt för er :) Vädret har vart perfekt, alltså jätte varmt på dagarna och lite svalare på kvällarna.. De första två dagarna var det nästan för svalt på kvällarna men på slutet av veckan var det så skönt att gå ut för å äta eller bara ta en promenad mitt i natten :) Vi solade hela dagarna och på kvällarna käkade vi och åkte ner till down town och kikade i alla affärer... En av kvällarna gick vi ut, stället vi gick till hette Head Candy. Och jag hade så kul, så sjukt kul! Vi drack och vi dansade och bara var allmänt glada :) Kom inte hem tidigt den natten i alla fall! Haha! På fredagen åkte vi med på en båt tur ut till en helt fantastisk ö! Tyvär minns jag inte vad ön heter men det var så fint. Kritvit sand och helt klar blått vatten. Man såg botten hur långt ut som helst. Om man ville kunde man få följa med ut på havet för att snorkla från båten, men eftersom vi båda är lite mesiga så fick det duga att snorkla från stranden.. Och det gjorde det vill jag lova! Vi såg så coola fiskar alltså! Och jag hade en hitta nemo fisk ca 50cm från mitt ansikte.. Så jävla ballt! Hotellet vi bodde på heter Grand Resort och det var skit bra... Två stora pooler med massa palmer runt om och jätte nära till stranden och havet !!!! Nu kommer det bilder från veckan :)



Min snygga henke



































Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback