Caroline Danielsson

Dagens låt

Eftersom jag inte haft något vettigt att skriva det sista ska jag nu ha en kategori som heter dagens låt... I min fina lila mp3 finns det 91 låtar... Dom flesta är ap gammla och enligt dom flesta as kassa.. Det tycker till och med jag om vissa utav låtarna, ändå har jag lagt in dom, haha! Men jag tänkte lägga in en låt från min mp3 om dagen. Jag lovar er ni kommer inte digga min musik smak :D haha. Fast jag skulle inte säga att min mp3 innehåller min musikstil, men va fan jag har ju bara gammla låtar på datan.. Allt annat hittar man ju på youtube eller Spotify, palla ladda ner, inte jag i alla fall. :) Till varje låt skriver jag lite, kanske ett minne eller så :)

Så min första låt är:



Nadia fick mig att gilla denna låten, gillade inte alls sån stil på musik innan. Men för denna fastna jag direkt. Tror det är för jag älskar refrängen, I think i´m a little bit in love with you, But only if you're a little bit in love with me. Tyvär fanns det bara live version på youtube men det får duga!



(btw det här är min mp3)



Janice7852

Keep safe. Look out for one another.

2011-05-16 / 10:35:56
BLOGG: http://janice7852.blog366.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback