Caroline Danielsson

At home

Varför finns det inget kul att hitta på om kvällarna?  Nu får det bli en film, som vanligt, gamer ska vi se på ikväll.. Vi har precis ätit och tittat på America´s got talent :) Henke ligger och tjatar om att han måste klippa sig innan vi åker.. För han är ju sååå långhårig *not*  Jag försöker förklara för han att alla nyklippta killar ser ut som små pojkar. Han säger att jag har fel... Men visst vet ni brudar att jag ar rätt! Nyklippta män ser ut som barn första veckan.. Visst?!

Kaffe är ju inte helt fel så här dags heller, så här sitter vi med varsin kopp :) Inget gott till filmen har vi heller, men det är väll lika bra annars kommer jag ju aldrig att bli smal !!!   ;)

P&K








Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback