Caroline Danielsson

Bloggar på tåget.

Igår var Henke och Jag på ett grymt event på Clustret i Stockholm. Det var make up store som hade lansering av Frozen Diamonds och det bjöds på en grymt ball catwalk visning, bubbel och cupcakes :) "idol" alice var konfrancier och sjöng även några låtar..Och ni ska se modellernas kläder! Oh my good! Ska klippa ihop en liten film av allt jag filma igår när jag kommer hem. Så länge får ni lite bilder att kika på! Har några fler i mobilen som jag lägger in när jag kommer hem :)













Träffade min vän Oscar och hans arbetskollega på en snabb drink!
Mycket trevigt!





Idag, på morgonen :)





Sen tog vi en snabbfika på Centralen innan vi hoppa på tåget hem!








E.S

Guuud va fin du ar carro. saknar dig som skamm

2010-12-02 / 22:51:07
Peter

Fy Satan vad snygg och het du är!! När ska en modellagentur fatta det!?

2010-12-03 / 11:06:06
emelie

hej!

riktigt snygg klänning.. =)

vart har u köpt den?

kram

2010-12-05 / 19:08:13
Sara

Sött par ni är..är dina bröst äkta ? vad har du för bh strl ? Kramisar Sara

2010-12-08 / 15:26:41

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback