Caroline Danielsson

Vilken kväll....

Hej på er!

Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag minns inte när jag var så stressad sist. Dagen börjad med att jag och Henke försov oss en timme (!) Upp i panik och iväg fort som fan.. Kom fram till Stockholm vid halv 4, och vi skulle vara klara halv 5.. Förstår ni min panik, haha! Men vi hann ju tillslut iväg till Svenska Hjältar Galan i tid. (hann dock inte fixa mitt hår, så det fick bli nersläppt)

Åh vilken gala! Vilka hjältar vi har! Fanns nog inte ett torrt öga inne på cirkus igår.. Vilka underbara människor det finns! Dom gav mig och nog många andra insperation att våga...

Vi satt ihop med Anders Öfvergård,Arga Snickarn ni vet, haha och hans fru. Vi satt ju med han förra året också, en mycket trevlig man :) Vid vårat bord hade vi även Kayo och Fredrik Lange.. Riktigt trevligt folk..  :)

Ni som såg galan på tv:n kan ju inte ha missat stjärnorna som uppträde. Shit vad paff jag blev när jag såg Darin komma in och körde duett med låten We could be heros ! Så jävla grymt !! Och som inte det vore nog hade dom även tagit dit Robyn, som kom och körde en av hennes senaste låtar! Så jävla mäktigt att se det på plats. Hela cirkus stog upp!!


Känslan över att få vara med och ge dessa hjältar och artister stående ovationer så taket inne på cirkus nästan lyfter gör att man får gåshud från topp till tå. Det är inte riktigt samma feeling som när man sitter hemma i tvsoffan och tittar...

Just nu sitter vi i bilen och är hemma om en liten stund! Då blir det först träning men efter det ska jag lägga över alla bilder från igår och visa er! Så länge får ni se två bilder från inside the car ;)






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback