Caroline Danielsson

Sista rushen :)

Dags att ge sig ut bland alla andra mäniskor sista dagen innan julafton! Haha vad jag ser fram emot detta, not. Eller jo det hör allt lite till.. Eller vad tycker ni?

Måste försöka hinna med att städa hemma ikväll med. Vill ju att det ska va fint på julafton.. Vad vi ska göra på självaste dagen (imorgon alltså) det har vi inte ens bestämt än, haha! Känns som vi kommer få sitta i bilen och åka största delen av dagen. Nästa jul tänker jag strejka! Tänker fly landet och va borta hela jul. Fy fan hur skönt vore inte det? Nån av er som vart utomlands över jul nångång?






Ps: låten heter; Happy in the meantime med Lit


Cissi J

Var på Lanzarote förra jul o nyår. O det var så skönt. Slippa all julstress o t om barnen gillade det :)

Ha en GOD JUL

Kram

2010-12-23 / 16:20:03
Anna

God Jul.Jag skulle vilja fira jul långt uppe i fjällen med massor av tända ljus och en öppenspis=)

2010-12-23 / 19:04:38
BLOGG: http://dressingroom.webblogg.se/
Johanna

Jag o sambon var i Thailand förra julen, det var suveränt! åkte 15e december, kom hem 1 januari och missade tolvslaget..hahah!! God jul!

2010-12-24 / 02:18:47

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback