Caroline Danielsson

Jag är NAKEN!

 

Ni som haft löshår kommer förstå mig,ni som inte haft det kanske inte fattar :)

Men jag känner mig så jävla naken! Skulle lika gärna kunnat ställa mig naken på

torget känns det som. Man känner sig som en pojke första dagarna, i alla fall jag!

Börjar dock vänja mig lite mer, men jobbigt som fan!


Dessa två bilder får duga så länge :P

 

 

Sorry att jag inte blogga igår men av alla 59 bilder jag försökte

ta på min nya frisyr blev apfula :) haha hade ingen fotodag igår !

 

 



Jean-Pierre

Meh,ser ju kanonbra ut,Gumman !

2010-12-10 / 16:10:10
BLOGG: http://www.frankriketurist.se/fransk+mat/
Tess

Det stämmer, använder själv löshår och utan det i håret är det nått som fattas..

2010-12-11 / 16:03:15
BLOGG: http://tpig.blogg.se/
Amanda

Heeeej :) tycker nästan du ser ännu bättre ut i lite kortare, sjukt snyygt! Måste bara få svar på en grej, såg Se och Hörs omslag idag, är du gravid? Så sjukt kul i så fall! :D

2010-12-11 / 16:42:21

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback