Caroline Danielsson

Carro Vs. Björn Borg!

Guten Morgen :)

Hur mår ni ute i kalla landet Sverige? I övermorgon är det Julafton! Fy fan vad sjukt, känns som det var sommar nyss! Tydligen inte :) Haha.

Hade sån jävla träningsvärk igår så jag ville skjuta mig själv och kan ju lova att den inte är bättre idag, stackars mig! :) Och sen ska jag och Nadia iväg på Zumba med, haha hur fan ska det gå. Kan inte ens gå normalt och ska ändå klara av att köra dans, haha! Kommer nog bli en kul syn för dom som är där å tränar! Körde Björn Borg stilen på Pumpen igår :) Jävligt hett eller hur?   haha!





Anonym

mÅSTE DU svära vartannat ord du skriver

2010-12-22 / 11:20:41
Anna

Håller med tycker inte de var länge sen de var förra julen och nu är den redan här igen. Hoppas att ni får en mysig jul.

2010-12-22 / 18:18:02
BLOGG: http://dressingroom.webblogg.se/
Anonym

Grr säger jag bara,hot.

2010-12-22 / 18:59:19

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback