Caroline Danielsson

Alltså, jag älskar Stockholm men...

Dessa resor fram och tillbaka är utmattande. Sitter just nu brevis en snarkande Henke på tåget mot Stockholml. Varför kan inte jag också somna?! Så har han snott hörlurarna med så ingen musik får jag lyssna på :) Haha, känselspröt är jag idag.. Kan bero på att jag typ inte fått nån sömn inatt.. Låg och vred på mig i sängen hela natten! Ne nu ska jag försöka blunda lite, hörs sen. PUSS



sandra

Men visst e det så mycket skönare att åka tåg dit! Man blir inte så trött som när man kör själv! Jag och min sambo åker ofta fram och tillbaka till Stockholm i jobb oxå... Hoppas ni får en rolig tur!

2010-12-01 / 12:53:00
Anonym

Men varför stannar du inte hemma om du är så uttråkad? Henke har väl inte tvingat dig att följa med, han klarar sig nog ändå...

2010-12-01 / 18:25:42
Carro

Carro Svarar;

Men du snälla anonym som kommenterar,

Lär dig läsa med ironi... Gud vad tröttsamt

Att ta allt jag skriver på så blodigt allvar!



Ha en bra dag!! P&K Carro

2010-12-02 / 12:18:12
BLOGG: http://cada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback