Caroline Danielsson

we will rock you...

God kväll!

Igår var jag ju hemma hos Malin på lite fest! Hade det mycket trevligt :) Men efter en stund så beslutade vi oss för att åka ut till min pappa i Melby. Dom hade kräsftskiva! Haha där var det kul! Minus en full tant som trodde hon va 14 igen, haha! Tog en taxi in till Stadt där vi rocka som vanligt! Fast det var fett lite folk ute igår så hade vi as kul där inne! HAHA! 

 

Idag har jag gjort minsta möjliga! Nadia var här en sväng och spelade kort och drack kaffe! Trevligt som vanligt! Nu sitter jag framför datan på golvet i stora-rummet å kikar både tv och data samtidigt! Tror jag ska sätta mig och lösa lite korsord nu! Kanske laga något att äta med!

Vad gör ni en lördag som denna?

Puss




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback