Caroline Danielsson

Men ämmis då...

Var inne på Falsksanning och läste lite.. Och eftersom jag är en blogg nörd så anser jag att jag har lite koll i "bloggvärlden" i alla fall ;) haha! Hitta inlägg gjorda av kissies f.d vän ämmis som hon skrvit i sin blogg! Och jag skämdes! Jag skämdes så mycket! Har hon inga vänner som säger åt henne att man inte kan skriva så! Enligt mig så gör hon bort sig totalt! Desperat göra ett inlägg om varför hon inte kan få vara en kändis?! Va vem skriver så! Inte ens en liten gnutta ironi kan hitta i texten! För att inte sncka om dubbelmoral då! Aja kände mig bara tvungen att få skriva av mig detta! Läs hennes inlägg här under så kanske ni förstår vad jag menar!

Inlägg1

Inlägg2








Lilla gumman

håller med dig Carro... ingen gnutta ironi kan hitta i texten som hon skriver

2010-08-29 / 10:45:39
Titti

Flickstackarn verkar ha grava problem eller så är det hennes strategi att få uppmärksamhet så hon kan bli "känd". Hur som helst blir det helt fel och bara pinsamt. Sjukt! Hon borde vända sig med sina tankar till BUP istället för på en blogg.

2010-09-04 / 10:00:11
BLOGG: http://tittisvillervalla.blogg.se/
K A M E S . S E - Alla vill vi vara galna ibland.

håller med dig :) jag gjorde den designen och hon sa att jag skulle få länkningar, men hon lurade mig och skit. En idiot..

2010-12-28 / 14:18:56
BLOGG: http://kames.se
K A M E S . S E - Alla vill vi vara galna ibland.

håller med dig :) jag gjorde den designen och hon sa att jag skulle få länkningar, men hon lurade mig och skit. En idiot..

2010-12-28 / 14:18:56
BLOGG: http://kames.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback