Caroline Danielsson

On the road



I bilen på väg upp :)


Så fiiiint !


Glad :D


Eftersom vi nördat OC och för er som sett det tyckte vi det var
skit komiskt att hitta en comicbook-shop :D HAHA



Efter en kul utekväll på Café Opera





När vi kom tillbaka till hotellet blev det film och godis :)


Gröna lund


HankPank


CarroBarro


Mysiga smågator över allt !


Henke köpte en ny as het jacka!


Jag


Igen


Trodde att gubben va en staty, men när någon la en peng i burken
under började han röra på sig! Läskig som fan! Kul att stå blixt stilla
hela dagen om det bara är snåljåpar ute på stan! HAHA



Avslutade våran Stockholms visit med ett besök på det berömda
Taco Bar! Maten var jätte god men jag hade nog förväntat mig godare!


Vi har gått som 2 mega turister idag! Vi går in här och här och här...
Vi kollar vart denna bakgatan leder! Ta kort här å där å här igen :)
Haha men vad är en resa utan bilder!!

Såg mega kändisen (läs med ironi) kisse på stan förut med! Hm, den bruden måste
var grym på photoshop! Ser ju inte alls ut i verkligheten som i bloggen!
Sen igår på modevisningen såg jag Tyra (hon var ap-snygg) och Erik Saade,
han var inte heller ful direkt :) Haha! Jag tar han när han blir äldre ;) HAHA!!!
Ne tok som jag är såg man allt en massa roligt folk igår ! Hade en jätte trevlig
kväll med my boyfriend och Johanna & Eva!     ♥

Nu sitter vi i bilen och är på väg hem! Har väll ca 20 mil kvar!
Kul.. Har lite fler bilder och videos från modevisningen igår på
mobilen som jag lägger in senare eller i morogn! Puss på er så länge!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback