Caroline Danielsson

2010-08-06

God dag :)

Ligger på golvet just nu! Inte så bekvämt men vad gör man inte för er :) HAHA!
Denna veckan har bara flygit förbi.. Är ju inte van vid att ha min man hemma
om dagarna efter en hektisk sommar som denna så nu när han äntligen har
vart hemma igen nästan EN HEL vecka så har som sagt dagarna sprungit iväg.
Nu har dom några sista spelningar sen har han äntligen SEMESTER :) Jihoo!
Som jag längtat, hehe! Idag ska jag bara va hemma och ta det lugnt tror jag!

Kanska köra en hårinpackning och ansiktsmask :) Det va ett tag sen och man
känner ju sig som en ny och fräsch människa efter! Så blir nog det om inget
annat lockande dyker upp :) Hörs senare ♥




HAHAHAHAHA jag med min sjuk dåliga humor älskar denna funktionen i
webcamen, hahah skrattar lika mycket varje gång! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback