Caroline Danielsson

Part 2

Eftersom mannen i huset som sagt va drog på mini-turne,
har jag spenderat dagen med mina vänner :) Har suttit på
min baksida på en filt och grillat, spelat kort och spelat kubb!

Killarna mot tjejerna! SåKLART vann vi ;)

Efter ett tag drog allla utom Nadia hem, vi tog en
promenad till affären för att köpa fikabröd till
kaffet. Och gick sen hem för att fika.. Riktigt gott.
Sen fastnade vi framför king som vanligt :)

Nu ligger jag här alone in my bed! Eller nja katten
har jag ju iofs 2 cm ifrån mig :) Natti natt söta ni!


Limpan


Nadia och malin


kim


jag


Limpan och jag


grillar för fullt :)


Dagens snyggon


Malin och Me


Mat !!!


Hm :D Haha!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback