Caroline Danielsson

on the island

Ja vi åkte ju ut till Henkes mamma förut, där va det full fart som alltid :) Mormor´n va även där, hihi.. Vi fick kladdkaka och bullar till kaffet. Super smarrigt var det så klart.. Sen löste jag korsord med henkes lillasyster och "målade" lite! Vi gjorde porträtt av Henke, skit att jag inte fotade dom så hade ni fått se hur snygg han blev, HAHA.. Lägger inte upp några kort där ifrån, jag vet ju inte om dom vill synas här liksom ;) Men jag lovar er att hade ni sett Henkes bröder så hade ni hm ja.. Dom kommer inte bli så tråkiga när dom blir äldre :) HAHA! Finns en Strömbergare till varje generation! Babbel babbel! go natt!








omg min man ser ur som en liten pojk ;)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback