Caroline Danielsson

Ugly Pics.

Hej hopp!

 

Nu sitter jag här och käkar godis.

Jag vet att klockan är skit mycket men vi ska precis sätta

på en film jag och Michaela, deep blue sea.

Har iofs sett den en massa gånger redan men den

är värd att se igen. Sen är man ju så dum för att jag

är redan liiiiv rädd för hajjar. Läskigaste djuret

på jorden!!! Ett av dom i alla fall. Hehe..

 

För övrig idag har vi vart framme på stan.

Fikat och inhandlat det sista inför lördag :)

Haha snacka färg säger jag! Och vi kommer få det så sjukt kul.

Sen har vi bara suttit hemma hos mig, Jag, michaela, malin och nadia.

Bara pratat och bara haft det trevligt :)

 

Och jag ursäktar dessa ugly fjårtis bilder.

Men jag har ju som sagt ingen kamera, och

sen tycker jag ju allt att det är lite kul att det med.

Höhö!

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback