Caroline Danielsson

Tråkigt att blogga utan kamera!

Hej ni alla!

Jag och min baby har precis vart ute och gått.
Som en del kanske sett så är han ju med i en
"gå" tävling, haha. Så jag får väll snällt ställa upp
och följa med han ut och gå. Men ikväll var det riktigt
skönt ute. Gick förbi Malin en snabbis med :)

Idag har vi inte gjort så mycket. HankPank kom ju inte
hem förens i morse så han sov rätt länge. Sen var vi ute
hos mormor och morfar och hämtade lite av mina saker
för att sedan köra ut dom till pappa i Melby ! Sen var det
reprisen av IDOL som gällde! En trevlig dag !



Nu ska vi lägga oss och kolla på film.
Mysigt!


(Sen måste jag bara få lägga till
att det är så fruktansvärt tråkigt att
blogga utan kamera)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback