Caroline Danielsson

Guess who´s back, back again?

Jag är tillbaka!

'

 

Trodde ni att ni hade vunnit? Så var icke fallet. Jag har som många förstått haft en välbehövlig paus i mitt kära bloggande! Anledningen till detta är att jag haft en del att tänka på det sista. Men nu är jag back on track igen och nu är jag bättre än någonsin! Som en del av er kanske sett går det inte längre att kommentera här i bloggen. Och så kommer det vara ett tag framöver. Jag får inte ut någonting av att läsa era bittra ord. Bara för att min pojkvän råkar vara en "offentlig person" så ger det inte er rätten att inkräkta på vårt privatliv! Deal with it!

 

They tried to shut me down on MTV
But it feels so empty without me





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback