Caroline Danielsson

Full rulle

Hej mina kära bloggläsare

Jag fick en brilljant idé när jag var inne och läste mina dagliga bloggar.
Det var nämligen så att jag själv var med i veckans besvikelse :) haha.
Så jag tänkte det att det är nått jag ska börja med !
Bara det att jag har så mycket inom mig så det får bli:
Dagens lyckor & Dagens besvikelser

Kanske inte alltid blir så super seriösa saker,
men ibland kanske det blir :)
Så nu ska jag nog ta och göra mit första sånt inlägg strax.


För övrigt idag så har jag hunnit med en del!
Först har jag och henke vart och provkört 2 bilar :)
Sen var jag framme med Jessica på stan och tog en fika.
Efter det fort hem för att sedan åka vidare till en skola här i
stan som henkes syskon går på.. Dom hade någon sån där
uppet hus dag. Så vi åkte förbi en sväng och kikade på
vad dom hade gjort i skolan :) Så rediga så :)

Efter det hem till mamma för det är nämligen så att
hon fyller år idag.. Min kära mamma ♥
Mormor och morfar var där med så vi satt och
tjata och fika och så...
Sen in till stan hämta pizza och nu sitter vi här i
var sitt rum och data-nördar oss.. höhö...

Mer info om mitt roande liv sen eller i morgon!

P&K





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback