Caroline Danielsson

Dagens :


Att få träffa mamma o co.
Min kebab tallrik




Tolleransnivå snack, det gör mig fan helt j*vla
galen. Jag önskar jag hade min på samma nivå
som vissa.


Min gammla vän som visade sig att inte vara det
genom att skriva en massa skit om mig på nätet
visar hon bara ännu en gång vad hon är värd.

Person som lägger sig i saker dom inte har
ett jota med att göra. Att vissa aldrig tröttnar.

Att folk tror att jag är en blåst blåögda j*vla
idiot som inte fattar något.
Jag är inte född bakom flötet, även om vissa
av er både önskar och tror det!




Idag var det mycket besvikelser, och
det kommer det antgligen bli i framtiden med.
Jag har ju mina dagar då jag kan
va en riktig bitter f'*tta
If you know what i mean :)
Nu ska jag gå å ta en cigg.








Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback