Caroline Danielsson

Vaken

Vaknade av panik precis innan 14:00 och kutade
ner till tvätten.. Men det va ingen som hade tvätt-
tiden efter mig så jag tog den med :) Moahaha!

Nu ligger jag i sängen och slappar! Ska resa mig
för andra gången å gå upp å ta en cigg! Idag vet jag
inte vad som händer. Jag funderar på att åka ut
till mamma. Men då är det ju inte säkert man
kommer hem sen igen.. Så jag får väll se vad
som händer och fötter. Har ingen lust att sitta
här hemma och glo i alla fall!

Igår var det fest. Var ju inte riktigt meningen att det skulle vara det från början, men sen så kom Jessica hit med 2 flaskor vin. (dom var mycket lätt druckna) Sen kom Michaela hit och då tvingade vi henne en cider... Var ganska sega ut eftersom vi kom på de så sent. Så vid 01:00 trillade väll vi in på stadt... Där inne hade jag faktiskt sjukt kul.. Dansade som as hela kvällen typ. Var nästan lite för mycket alkohol ett tag men det skyller jag på Michaela ;) HAHA! Sen gick jag och Michaela hem för att byta skor, sen till Torngrillen och sen hem igen.. Som vanligt har jag inga kort men jag ska försöka lösa detta problem om jag åker hem till min kära mammi idag...

P&K



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback