Caroline Danielsson

Krångel

Jag kommer ju inte in på min blogg!
Bra störande. Har inte skrivit på hela
2 dagar nu. KATASTROF! Haha nej då!

Helgen har vart superkul,
tänkte lägga ut lite kort sen!

I fredags jobbade jag ju till halv 9.
Hem fort som attan och gjorde i ordning
oss och sen hem till Reine och Anneli..
Där befann sig även Sara och Claes,
Weronica och Roberto, Sandra och Louise. (louise va?)
Och Niklas och Simon så klart. Sen var det även ett par andra
där men dom vet jag inte namnet på! ;)
Var hemma vid 5 på morgonen...

Lördagen var vi hemma hos Tess och Tommy,
på sexparty. Haha ja hemma hos dom har jag ju
iofs alltid kul, men shit vad cp en del blir när dom
dricker. Jag skratta nästan så jag grät... Efter det
gick vi till bowlingen ett tag. Tog det ganska lugnt!
Sen gick vi hem och lagade köttbullar och maccisar :)

Nu ska jag äta... Ses sen :)

P&K



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback