Caroline Danielsson

Jag har ju glömt....

Jag har ju glömt att tala om att jag fått
ett nytt jobb :) Eller ja jag är bara inringare
men jag lär ju tjäna mer än 0:- i månaden så som
jag levt nu! I morgon ska jag dit på min andra
upplärnings dag :) Det känns bra...

Idag då, vaknade vid 11.00 av att min baby sa
att kaffet var klart. Drack kaffe och kramades sen
åkte han till Stockholm för en privat spelning.
Men han kommer ju hem i natt i alla fall.
Efter det så kom Malin hem till mig och sedan Nadia!
Sen åkte jag å malin hem till henne för att hämta hennes
kattunge (vi tänkte ju att dom skulle bli bästisar). HAHA!
Det blev dom inte! Lexii är en total BITCH. Fräste och morrade
så fort Kiwi kom i närheten :) Men jag älskar henne ändå!
Och ni ska veta att Malins katt skäms inte, det första han
gjorde var att kuta till Lexiis matskål och käka upp all hennes
mat. HAHA fy fan vad vi skratta!

Annars har vi inte gjort så mycket. Ätit mat och käkat
blåbärs paj. Jo just det sen har jag och Malin städat med.
Jätte gulligt av henne att hjälpa till :) Tack ♥

Nu ska jag kika lite, sen se en film tror jag.
Vet att han bara vart bort ett par timmar men jag
saknar min älskade!! Så därför ska jag somna så fort som
möjligt så kommer han hem fortare! Som en del av er vet
hatar jag ju att sova ensam! Det suger :(

P&K




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback