Caroline Danielsson

IDOL

Jag var precis inne och kikade vilka låtar
IDOLERNA valt att köra denna veckan,
och jag måste säga att jag blev skit besviken.
Vissa hade valt bättre än andra men överlag
tyckte jag att dom flesta valt ganska tråkiga låtar!
Men hoppas dom gör det skit bra så det blir kul att
titta på.. Jag tycker det vore skoj om dom kunde
köra ett tema nån fredag med nya låtar.. Nya kända
låtar! Men men det kanske kommer det med! ;)

Låtlistan:

Rabih – “All my life” med K Ci and Jojo

Mariette – “Because the night” med Bruce Springsteen

Reza – “Summertime” med Fantasia Barrino

Calle – “With a little help from my friends” med Joe Cocker

Tove – “In the ghetto” med Elvis Presley

Eddie – “If youre not the one” med Daniel Bedingfield

Erik – “The show must go on” med Queen

 





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback