Caroline Danielsson

DIVA

Ja men har ni föresten sett att jag blivit
"rödhårig" :) Var ju i Skövde på salong Diva
hos Johanna och klippte mig och färgade håret,
eller ja hehe nu blev det ju bara avfärgning och
lite färg i hårbotten. Tyckte att det såg rätt
cool ut så vi beslutade oss för att ha kvar den
färgen i håret ett litet tag i alla fall:)
Det kan ju va kul med lite variation ibland.





Sen köpte vi lite produkter till håret med,
Bla, Inpackning och hm va hette det Silikon
eller va det Silkesdroppar..?
HAHA



Ja så nu vet ni det med :)
Nöjd med färgen är jag från och till, beroende på
vilket humör jag är på ! :) HAHA.
Så har det iofs vart med alla färger jag haft.
Har man en dålig dag är man ful i alla
hårfäger tycker jag! Ne men vet ni, det är allt
lite ballt att vara redhead!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback