Caroline Danielsson

Boring

Ja det blev bara en snabb visit hos Reine. Sen åkte vi till jysk och en snabbis in på Scorette. Jag blev kär. Hehe. Jaja nu är vi i alla fall hemma igen. Man kan säga att jag är ensam för här ska ni få se hur social dom är här hemma:

Bara det att nu har även katten somnat! Så dom ligger här raklånga i sängen och rastar middag båda två! :) Haha.. Så söta så! Nu ska jag fixa och trixa lite med garderoberna tror jag! Jag älskar ju pyssla och sånnt. Skit kul. Ska nog sätta på en kanna kaffe med och väcka grisarna snart :P

 

 

Här får ni en bild från frukost med, en nyvaken henke och en i bilen. +3... Kanske blir rätt mycket kort på bara han men det är liiite roligare att ta kort på ens käresta än på sig själv :P

 


 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback