Caroline Danielsson

Badtunna

Jag har så tråkigt!

Och alla är så tråkiga. Det suger att ha en pojkvän som

aldrig är hemma på helgerna :) Det är ju liksom  då

alla ens vänner sitter hemma och myser med sina pojkvänner.

Å då ja då e inte min hemma. Men vi har ju en hel helg nästa helg

för väll leva på den resten av året :) Haha!

 

Ikväll följde jag med Niklas och några och badade badtunna.

Det var trevligt. Trevligt och kallt :) Men jag är så sjukt bakis idag

så jag vill mest bara lägga mig och dra täcket över huvudet!

 

Ne vet ni vad nu har jag fått en kompis :)

Sabina är på väg hit. Tusen år sen vi sågs känns det som.

Trevligt trevligt... Skriver säkerligen sen igen när jag är uttråkad !

 

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback