Caroline Danielsson

Michael Jackson är Död



Michael Jacksons hjärta gav upp

Michael Jackson slutade andas efter att han kollapsat i sitt hem.
Han fördes i ilfart till sjukhus med ambulans - men läkarna lyckades inte återuppliva honom.
14.26 lokal tid dödförklarades världsstjärnan.
I natt inledde polisen en utredning för att ta reda på hur Michael Jackson dog.
 Michael Jackson, 50, var i sitt hem i Holmby Hils i Bel Air,
 Los Angeles, när han plötsligt kollapsade och drabbades av
hjärtstillestånd vid lunchtid i går lokal tid. Han hittades av en av sina anställda –
som genast ringde larmnumret 911. Larmet kom in 12.21 lokal tid.


http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1619587/michael-jacksons-hjarta-gav-upp


Hur tragiskt är inte det här?
Jag tycker i alla fall att det är jätte sorgligt..
50 år bara.. Och stackars hans familj och speciellt hans barn.
Jag vet inte vad mer jag ska skriva om det..
The king of pop has left the building.


Jeanette

Varför gjorde du en ny blogg?

Ska lägga till din nya blogg på Bloglovin, så att jag inte missar något skojjigt inlägg från dig :D

2009-06-26 / 16:41:14
BLOGG: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback