Caroline Danielsson

Hej mina kära vänner

Hej

Jag har tänkt ganska länge på att skaffa mig en ny blogg..
Det ska bli en ny blogg med ett nytt språk..
Jag har fått höra att jag inte vart så bra på att vårda mitt sråk.
Hm vad menar dom med det? Haha?!

Nej men jag vet att jag e kass på det där med att vara fin i språket..
Men jag ska försöka.. Fortfarande skriva som innan fast på ett lite
annorlunda sätt kanske :)



 


Idag har jag vart med Therese och Amber på Framnäs..
Stekt hela dagen.. Att vara brun är det de snyggaste som finns.
Enligt mig i alla fall.
Nu ska jag sova en timma eller två för det blev inte mycket sömn
inatt och jag ska ju jobba i natt igen...
Jobbigt. Men sen i morgon då är jag äntligen ledig..
En hel lång dag... :)
Haha sen är det dags på lördag igen.


Anonym

Vad var det med ditt språk innan då??? =)

2011-07-21 / 17:51:59

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback