Caroline Danielsson

God morgon

Sitter inne fast det är kanon väder ute..
Men jag hade tänk att jag skulle hinna städa lite
eller haha städa as mycket innan jag börjar jobba klockan 21.00.
Det ser ut som 3:e världskriget här.. Men vem har haft lust till
att vara inne och städa när det har vart så fint väder ute...

Igår åkte jag hem till Niklas och Jessica och satt och tjata och drack vin.
Mycket trevligt vid tolv ungefär så drog vi till Stadt.. Alltså det var det döaste
jag vart med om.. Förutom på uteserveringen så där satte vi oss och
fick sällskap av Reine.. Efter det skulle vi alla dra till Torngrillen för lite
nattmat men när jag såg kän tackade jag för mig :) haha och gick mot sängen.
Så trött så jag somnade typ direkt.. Underbart skönt..

Väntar just nu på att kaffet ska bli klart och att han ska vakna för att ringa mig :)











och idag vaknade jag och såg ut så här,







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback