Caroline Danielsson

God morgon

Jag har sovit alldeles för lite timmar..
Men som dom säger vill man vara fin får man lida pin.
Får väll se om ni märker någon skillnad efter...
Men det hoppas jag verkligen..

Känner mig lite stressad.. Hm ? Klockan som bara är 11:16.
Men nu e det för kaffe, sen möta Tess och dra fram till stan.
Sen ska jag dot klockan två. Sen måste jag hinna till Systemet..
Aja kvällen tror jag kommer bli jätte kul i alla fall..
Hörs senare :)


Angelicka

Vilken fin blogg du har!

Såg att du har lite bilder på Scotts & Henrik måste fråga men du behöver absolut inte svara men är du släkt med han?

Som sagt du behöver inte svara blev bara så nyfiken hoppas du inte tar illa upp!

2009-06-29 / 13:24:07

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback