Caroline Danielsson

Frosta ur frysen

Ja nu håller ja på att frosta av frysen..
Det behövdes kan jag säga.. Det va det värsta jag vart med om..
Det tar ju skit lång tid ju, och jag som va och handla och har en
massa mat som ska in i frysen :) Jaja den överlever nog..

Städar det gör jag med.. Men antingen är det jag som är otroligt dålig
på att städa eller så va det fruktansvärt stökigt här.. För jag lovar att det
syns inte att jag har lyft ett finger :) haha.




Hungrig är jag med, men det är lugnt för jag har en
fiskgratäng i ungen som snart är färdig..
Mumms !

Funderar på om jag ska berätta en sak för er?
Eller om jag ska hålla det för mig själv ett tag till.
Ingen super big deal men ändå :)




emma

berätta da =)

2009-06-28 / 09:31:23

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback