Caroline Danielsson

Jo då så att

Vad ska jag säga ?!


Att folk kan med är inget som chockar mig längre! Ne vet ni vad jag tänker inte ens låtsas om er. Förhoppningsvis funkar det bäst! Idag ska jag i alla fall åka till Skara.. Skulle igentligen ha träffat Malin men vi får ta det en annan dag då :) Hoppas på en trevlig kväll i Skara! Det är ju det där Stor Championatet.. (haha hur faan det nu stavas) Så det lär ju va en del folk!

 

Har suttit och kollar på resor med.. Bra sugen på att åka någonstans sen när sommar shemat är slut... Och så farligt dyrt som alla andra får det att låta tycker jag inte att det verkar vara! Men men... Får väll se om det blir av eller inte.. Men man kan ju alltid få drömma i alla fall... Så om du läser detta nu så vet du; JAG VILL JAG VILL JAG VILL! haha.. ne då, men det vore fan skit gött att komma bort. :)







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback