Caroline Danielsson

Ingen ork att skriva

Idag vaknade jag ca 10 över 3 !
Sen dess har jag suttit i telefon med Jessica,
Det va ju ett tag sen vi sågs nu i och med att hon inte bor här,
så vi hade allt en hel del att prata om :) HAHA

Igår var jag ju på Arvingarna. Orkar inte skriva om de
för just nu mår jag piss illa och vill mest gå och pjuka!
Men här är bilderna i alla fall!







Ickaa

Ja det är ju det där med jobb.. Jag hade turen att få ledigt, annars hade jag inte heller kunnat åka.. Ja d kommer ju alltid ett nästa år ;)

2009-07-19 / 20:13:51
BLOGG: http://ickaa.blogg.se/
Jessica

Snacket va välbehövligt :)

Jag får nog flytta så vi slipper få cancer i öronen!

2009-07-19 / 20:22:13

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback