Caroline Danielsson

Staden

Jo då nu har jag vart på staden och kikat lite!
Va ju ändå tvungen att gå till systemet så då passade
jag på att kika lite i affärerna.. Mycket trevligt... Helt  ensam,
men träffade iofs totte och han var med helt lonely så vi kom
lite fram till att det är bara dom cool som går på stan själva!
Haha..Ne dags att göra i ordning sig sen hem till Ida och Casper..
Sedan drar vi vidare mot Skara.. Kanske lägger upp ett kort
mig and how i look innan jag drar :)

P&K


Weronica

Bra att man kan gå på stan ensam med gott samvete då, tänkte göra det imorn nämligen, haha! Ska ni på nåt uteställe i skara eller? Måste ju höra mig för vad som finns. Känns som om det går ganska lätt att tröttna på harrys. Ska du dit imorn? Kram

2009-07-17 / 20:44:52
BLOGG: http://weronicat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback