Caroline Danielsson

Sömntutan

Jag förstår inte hur det kan vara möjligt att sova så länge.
Är det bara för jag sover ikapp det jag missat under en arbetsvecka?
Eller är det kanske vädret, eller har jag bara blivit jävligt lat..
Haha ne det sista hoppas jag då inte på... Men i morgon
är det ju jobb igen så det blir ju allt som vanligt..

Sen somnade jag ju iofs inte innan åtta eller vad klockan var,
då ett litet fyllo ringde.. Haha det va kul att prata då, sött !



Igår hade jag det kul på stadt trotts att jag inte dansade en sek,
utan satt ute och tjata eller stod inne med Casper och Ida
vid Black Jacken... Efter stadt gick vi till Torngrilen och där
fastnade vi jag vet hur länge.. 20 i 4 gick jag hem i alla fall..

Nu ska jag städa.. Punk slut!
Vet inte hurmånga dagar jag har skrivit att jag ska
de.. Men nu jä*lar ska de städas :)

P&K


Sofie Som var med Scotts

2009-07-11 / 17:59:20
BLOGG: http://ladiiivan.blogg.se/
Sofie Som var med Scotts

Heejsaan! Grattis till Dig o Henke:D kmr du ihåg när scotts spelade du sa att Nicklas o Jessica skulle bli ihop den 14e

o Du o Henke meeed hiihi det blev bra :D Grattis igen o Lycka till Kram :D

2009-07-11 / 18:01:33
BLOGG: http://ladiiivan.blogg.se/
ida

tack för igår:)

idag blev en sovar dag för mig, gick upp på riktigt typ för 20 min sen och så ska jag iväg och jobba snart kul!!:P

men ha det bra så ses vi på sön :)

kram

2009-07-11 / 19:40:33

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback