Caroline Danielsson

ja som vanligt är jag på jobbet...

0-70b5b4bbf59f9151558c04d0ea53a10b.png

Kolla varifrån!

ja som vanligt är jag på jobbet...sitter och pratar med ida mest hela tiden så klockan har för en sång skull gått sjukt fort idag. Slutar ju liksom redan om 2 och en halv timme. Jippie:) nu är jag på bra humör igen med tack vare vissas vanliga komentarer. Det värmde i hjärtat :) i morgon får det allt bli en städ dag, sen på kvällen blir det nog att jag går på fest. Mycket trevligt... Ne nu ni pojkar och flickor ska jag återgå till arbetet och va social mot ida igen. Hörs i morgon. P&K



ida

dagen gick riktigt snabbt idag=)

sov nu gott så hörs vi imorn:)

2009-07-10 / 06:48:01

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback