Caroline Danielsson

Hej hopp

Ja ni idag har det inte hänt så mycket..
HenkePenk är ju hemma ett par timmar
så jag är bara med han! Vi har ju iofs vart hemma hos
Tess & Tommy och lekt F.B.I och jag måste säga att
jag tror nog att alla vi 4 är kapabla till att bli agenter i framtiden..
Slutet gott allting gott! Hur detta ska sluta? Ja de får vi väll se!

Nu ska jag mysa ett par timmar innan jobbet kallar och
han ska dra iväg igen :( Buh!! Jaja kanske skriver nått sen..

P&K


Carro

Carro, dra dig iväg till Alingsås på söndag när Scottsarna är där! :) så ses vi där! höhöhöhöh. mega dansställe, men vafan? ;)



Hoppas du o henke hade trevligt. Ehm, tvekar i och för sig INTE! ;)

2009-07-28 / 12:32:49
BLOGG: http://www.carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback