Caroline Danielsson

Bloggen = Nya Gästboken eller?

Min älskade syster, du är så söt :)
Tur att du kan mitt lösen va :P hehe..
Och du har sååååå rätt!!!!!


Okej jag tycker det börjar bli svårt att inte få skriva som jag skrev i min gammla
blogg, för snart tröttnar jag igen. Men jag får väll försöka låta bli i alla fall.
Jag vill inte att detta ska bli en sida där jag i varje inlägg jag skriver
 får försvara mig.. och behöva svara på det ni skriver till
 mig som jag inte anser stämmer..
Men sammtidigt vill jag ju att ni ska veta hur det ligger till..
Så nu skriver jag detta en gång och bara en gång..
Sen kan ni kommentera bäst nivill för då e det väll bara för
mig att uppdatera detta inlägg om ni fortfarande har
svårt att förstå !!!

Jag vet hur allt ligger till. Jag vet vad som händer och inte händer....
Ni kanske tror er veta mer än mig men så är det inte!
Vi vet vart vi har varandra.
Och hur det är har väll ingen annan med att göra än vi själva..
Ibland önskar jag att jag
aldrig nämnt hans namn här ens en gång men
 det är lite svårt att skriva om det man
gör på dagarna då! Så för sista gången JAG VET !!!


Clara

Vill bara säga Grattis:D lycka till

vet hur de e har också en känd kille Du Har så JÄVLA RÄTT <3333 Kramkram

2009-07-09 / 23:09:04
Maggan

Jag tycker du ska skita i vad andra tycker.. Det är ju ditt liv. Huvudsaken är att ni två i förhållandet vet vart ni står. så bry dej inte om vad andra skriver.De får väl skaffa sej ett eget liv.stå på dej och Lycka till!!!... ;)

2009-07-09 / 23:21:59
Cyrus_Zeiei

carro...carro...carro...=) lär dig snackar folk skit om dig så är det för att de vill vara dig. ett råd som min homeboy T.I sade "Never mind what haters say, ignore 'em 'til they fade away" live your life ;)

Jag har alltid tittat på dig som en som inte bryr sig ett skit om vad de andra tycker eller tänker om dig. För att du ska vara dig själv och inte ändra dig till hur folk vill du ska vara oki ? So live your life nobody else life!!!!!!!!!!!

2009-07-09 / 23:49:37
BLOGG: http://blog.kj45design.com
Carro

Skit i vad folk säger. Du vet vad du har och de är de viktigaste! :) Jag stöttar dig fullt i detta fast vi inte känner varandra. jag gillar dig och jag hoppas att du försår att jag respekterar dig till fullo! Heja CARRO! :)

2009-07-10 / 18:54:38
BLOGG: http://carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback