Caroline Danielsson

Sleep


Är du kär?
Ja, som fan!
Är du en sportfåne? Absolut inte
Är du likgiltig? Absolut inte
Är du röksugen? Nja lite grann
Är du töntig? Lite små tönt ibland.. det ska man va :)
Är du irriterad? Nej
Är du alkholsugen? Ja lite grann
Är du saknad av nån? Haha, jag hoppas min baby saknar mig med
Smeknamn? Öh, Carro?
Bästa åldern? 21 så klart!?
Bästa tidningen? Cosmopolitan
Hur sminkar du dig? Jag sätter på mig mitt ansikte (skämt)
Hur många timmar sov du inatt? 5
Vilken film såg du senast? Nån med Julia Roberts
Vad sa du senast till vem? God natt, johanna
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Henke, okej baby, ring sen då.
Vad gjorde du i förrgår? Jobba
Vad har du gjort idag? Åkt buss och tåg
Vad såg du senast på tv? Dansbandskampen
Vad har du dåligt samvete för? Inte ett skit
Vad har du för skor? Barfota nu :)
Vad har du på dig nu? Pyjamas
Skulle du säga nej till sex idag? Nej.
Vad drack du senast? Drink
Gillar du att laga mat? Haha, jag gillar att försöka
Vad gör dig lycklig? Mina vänner och min famlij




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback