Caroline Danielsson

Pics från helgen

Ja i fredags då så var jag, Michaela, Anna och Sebastian i

trollhättan för att titta på kära Scotts :)

Och här är dom !

Anna Carro Michaela

Min egna porris

Som jag sa ;)

Gånger 3

Michaela & Anna

Vi 3

Igen

♥♥♥

Efter det åkte jag med Michaela och dom hem till Kvänum!

Låg och slappade ett bra tag i soffan.. Dom hade jul nått

i kvänum i Lördags så det var tomteparad som vi kikade

på genom fönstret... Sen sköt dom en massa raketer..

Åh det var jätte fint...

Som inte var så jätte lätt att fånga på kort :)

Så här vackra är jag och Michaela dagen efter :)

Kunde vart värre, eller hur?

HAHA

 

Nu kommer en massa frisyer damerna

gjorde på mig under lördagen, behöver jag

säga att jag kände mig som en prinsessa?

 

Sen när kvällningen kom spelade vi spel och kort..

Jag hade det så sjuk trevligt så nu anar inte :)

Självklart var jag ju grym på gäster med gester

och tog hem vinst alla 3 spel omgångar :)

Nice!

 

 

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback