Caroline Danielsson

Jul med allt vad det innebär?

Nu har jag landat hemma... Har städat lite men det ser fortfarande för j*vligt ut, haha.. Sitter och väntar på att Henke ska komma hem med mat. Jag är så hungrig så jag avilder! Nu blir det kort om julhelgen:
Julafton spenderades lite över allt, började hemma hos henkes plast farmor & farfar där vi åt mat och fikade.. Mycket trevligt, hans mamma med familj var där också! Efter det åkte vi ut till Kållandsö till min mormor & morfar där hela familjen var! Vi åt igen öppnade julklappar och spelade spel.. Vem som vann pratar vi inte högt om! Sist men inte minst åkte vi hem till Henkes kära far där systrar med respektive befann sig! Där åt vi godis tills vi till slut rullade hem :) Haha, julen är underbar!

Juldagen var vi först och tränade (hurtiga vi) sen till Hotell Billinge i Skövde och gjorde i ordning oss! För det var ju nämligen så att vi var på fest hemma hos Johanna! Vilken fest ska ni veta.. Hon hade ordnat så fint med allt! Massa god plockmat och bubbel... Sen hade alla tagit med sig var sin skiva! Så musiken var en salig blanding men den var bra! (så klart var våran skiva bäst) Gick till Bogrens och satt där till 3! Sen upp till Johanna igen och sen tillbaka till det fina hotellet...Tack Johanna för en skit kul fest!!!

P&K




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback