Caroline Danielsson

Good nigth

En mörk natt bild :) Nu sussar alla så sött i rummet, alla utom jag.. Men snart ska jag med somna har jag tänkt.. Ska bara säga natti till baby som ringer vilken minut som helst♥ I kväll har vi suttit på hotellrummet och käkat pizza ock kollat på dansbandskampenfinalen.. Spännande spännande.. Dock hejade jag på Date men dom tog icke hem segern ikväll... Men the Playtones var ändå värdiga vinnare.. Efter det gick vi ner till hotell baren och mötte upp johannas kompis eva..(även kallad spy-eva) Haha drack ett glas och pratade om allt möjligt och hade det jätte trevligt.. Gick upp till rummet efter ett tag igen, satt och pratade ett bra tag.. Haha vi busade lite med, men det behöver vi inte ta här :) Och som sagt nu är det dags för sängen... Men innan det ska jag lägga in en snabblista i bloggen.. Vet att det är lite tönt stämpel på den. Men kan Kenza kan jag! Natti natt.. P&K



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback